Känslan av härlighet..

Ojoj, vad bloggningen har blivit dålig. Men är det lov, så är de! :)
Kan då lungt säga att det här har vart det bästa lovet någonsin, ingen
tvekan om saken.

Kom nyss hem från skolan, fick sluta lite tidigare idag, himlarns härligt!
Så nu ska jag få mig nå i magen, sen ska jag ut i den underbara solen.
Är det bara jag som blir glad av sånt här väder? Älskar att höra ljudet
av vattnet som droppar från taken, att man kan vara ute utan en massa
kläder och att känna solen steka mot min likvita hud. Jo, det är en underbar
känsla! :)


          
             From winter to summer.



Kommentarer
Postat av: Linn

Man kan inget annat göra än att älska sommar :)

2010-04-12 @ 17:49:38
Postat av: Minna

Näe, verkligen inte! Finns inget som slår sommarn! :)

2010-04-12 @ 22:29:07
URL: http://boissbaon.blogg.se/
Postat av: Lina

Men woow vilka fina bilder! dom är tagna på exakt samma ställe va? Fiiina... (:

2010-04-24 @ 16:51:58
Postat av: Minna

Tack honey! Jajjamän, det är dom! :)<3

2010-04-26 @ 07:26:39
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0