Middag

Tisdag, äntligen! Det känns att så fort man har lyckats klara
av måndagen, så går veckan ganska fort.
 
Hade en helt vanlig skoldag, men många lektioner + lite till.
När jag kom hem började jag direkt med att laga middag. Har av
någon okänd anledning vart fisksugen i flera dagar. Så sagt och gjort,
det blev fisk! God fisk dessutom, om jag ska tillfället i akt och skryta
lite. Lax med hasselbackspotais och en påhittad sås, riktigt mumsigt
faktiskt! :)

     

Såsen, ja! Alla borde pröva på min "tagervadmanhaver-sås". Den funkade
somsagt riktigt bra! Om ni frågar mig iaf..

♦ En burk Creme fraiche + lite matlagningsgrädde för att "tunna ut" lite.
♦ Dill, gräslök och persilja.
♦ En fiskbuljong.


Muuumsfillibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0