Tjabbatjenahallå:)

Idag har det inte alls hänt så mkt. Var och såg när Carro hade match men det var så jävla kallt så for hem efter halva matchen, sen har jag bara varit hemma, boring jag vet, men vad gör man när alla man känner är upptagna och vädret är piss. jag har roat mig bland annat med att retas med Saga (hunden). Ska kanske inte gå in på detaljer men jag har fått mig ett gått skratt, och jag lovar Saga lever och ligger nu här bredvid mig och sover. sen så har jag även gjort en fruktsallad med honungsgrädde. Det är de bästa jag vet, det kan jag verkligen rekomendera hur det nu stavas. grädden blir så fräcsh hur fan det då stavas, men skit samma det är min blogg och jag får skriva hur jag vill. Sen kom jag på den perfekta idén att jag skulle klä ut mig till 80.tals rockare. Lyckades väldigt bra med det faktiskt:)

 
Puss på er // Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0