Konstig dröm

Haha, jag måste bara få ta och berätta om min konstiga dröm jag hade i natt. Jag drömde att jag hade blivit mamma till en liten nyfödd bejbis, den var inte vacker om man säger så, den var röd och äckligt rynkig, den skrek och var väldigt jobbig. Jag tog med den till skolan eftersom jag var ju tvungen att ta hand om den. men jag skämdes så mkt att jag hade en unge så jag gömde den i min väska. där fick den vara under dagen, sen stoppa jag in bejbisen i skåpet och for sen å hade kul med mina kompisar. På kvällen kom jag på att jag hade glömt min unge i skåpet. men jag som bara rykte på axlarna och sa " äh den klarar sig" jag brydde mig inte ett skit om den där ungen.

Vilken dröm alltså. det var ingen härlig dröm, mer en mardröm. Jag har ingen aning om varför. Jag har inget emot barn. Jag gillar barn och vill själv ha barn när jag blir äldre. Men de jag tror skrämde mig var att jag hade barn nu när jag nästan själv är ett barn. det kändes som om hela mitt liv var förstört, jag var inte mogen helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0