Fredag den 13:e

Otursdagen, alltså. Jag minns att förra Fredag
den 13:e hade jag inge annat är otur. Så jag kanske
klarar mig den här gången? Eller så tvärtom. Det kanske
rent utav är min värsta otursdag.. Satte precis på
diskmaskinen. Och näe, den låter inte som en diskmaskin
brukar göra. Mer som en.. en tickande bomb! Tänk om
hela huset sprängs i luften bara för att jag hedde igång
diskmaskinen?! Ojojoj.

Och om ni undrar varför jag hedde igång diskmaskinen,
så är det inte något jag brukar göra på mårnarna. Utan
både min mor och far är borta, så det är saker som måste
göras, har jag märkt.

Och från ett ämne till ett annat. Så hoppas jag verkligen
att min älskade Sandra klarar sig ifrån otur idag. Ibland
har hon dagar då allting bara jävlas, man kan nästan
inte förstå vart allt jävulskap kommer ifrån. Så somsagt,
det hoppas jag hon slipper idag! :)♥

Nejni, nu ska jag jag.. Dansa runt helt huset, sätta
makaroner under toalettlocket, tejpa kranen, hoppa
i sängar och.. Ni vet, sånt man gör när inga föräldrar
ser! ;) (Läs:städa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0