I-landsproblemet

Såg nu att vi hade besöksrekord igår, otroligt roligt
att ni läser våran blogg! :)

Råkade ju vattenskada min gamla, älskade,
pålitliga mobil innan sommarlovet, så medans
jag skulle få tag i en ny mobil, tog jag pappas
andra mobil medans. Men att inskaffa en ny
mobil har liksom runnit ur sanden. Men imorse,
hade pappa hett sönder sin mobil, och behövde
få tillbaka den jag har använt. Så, nu sitter jag här.
Helt utan mobil. Känner mig så ensammen och
okontaktbar.

Och utan mobil kan jag ju inte vara. Så tog
mig lite tid för att hitta en ny mobil. Och näe,
jag vill inte ha den nyaste, dyraste,
funktioproppades mobil. Bara en simpel, billig
grej, som man kan ringa, messa och lyssna
på musik med. Det duger gott och väl för mig.

Hittade två stycken som var billiga och såg
bra ut..


Någon som har haft en, eller vet att dom är dugliga? :)


Kommentarer
Postat av: Liisa syster dahl :D

den blåa åt höger den har jag testa! jag tkr den funkar,tror den passar bra till dig lilla skorv :D<3

2010-08-17 @ 11:32:02
URL: http://dahl.blogg.se/
Postat av: Linn

Hmm njaa jag vet inte men jag har funderat lite granna på det men jag får se hur det blir med det :)

2010-08-17 @ 16:33:00
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Tobiiss

båda e skit !! http://www.dustinhome.se/pd_5010463389.aspx om jag skulle köpa nån så ta den för 995kr :)

2010-08-17 @ 17:44:18
Postat av: Anonym

Den blåa är inte bra, har testat den;)

2010-08-18 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0