Nu blir det..

..Film. Vad annars kan man göra en sånhär
dag? Känner mig extremt utråkad och bitter.
Men å andra sidan kanske de är bra med lite egentid?

Hade iaf tänkte se Hachiko a dog's story. Har hört att den
är bra och extremt sorglig. Dessutom är den baserad på
en sann historia, sånt gillar jag!



Skriver sen och berättar vad jag tyckte om den. :)

Uppdate: Sitter med tårar i ögonen. Jag ljuger inte
när jag säger att det var utan tvekan en av dom bästa
filmerna jag sett. Otroligt bra och otroligt sorglig.
Finner inga ord..
Finns bara 5 ord att säga:

Ni måste se den, MÅSTE.




Kommentarer
Postat av: Moa

du måste se den filmen! :)

jag har sett den, jag tyckte att den var jätte bra! :)

2010-08-19 @ 02:03:09
URL: http://moatoaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0