Spänning

Godmorgon!
 Eller vad jag ska säga.. För mig är det
i alla fall morgon, ungefär.
Steg upp före 3 i natt för att göra oss i ordning för
att fara på jakten. Hade nästan inte sovit en blund,
så ja, det tog emot en aning att lämna den varma
sängen. Vid fyra tiden var vi skogen, på vårat
pass. Vi gjorde upp en eld, åt mackor och drack
oboy, riktigt mysigt! :)

Efter ett par timmar, när mitt hopp om att få
se en levande varelse, nästan hade dött,
så knakar det till bland träden en bit från
oss. Och ut kom.. En älg. En stor en,
dessutom. Men ingen björn, inte.
Älgen var det enda vi fick se på
domdär 6 timmarna. Men jag tyckte
det var kul ändå. Att sitta på spänn
vid en sprakande eld, var en härlig känsla.

Nu ska jag väcka min sovande älskling,
bloggar sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0