TheHarlinsVideo.

Kom just och tänka på några filmer som jag och mina kusiner gjorde förra sommaren.
de var innan jag ens visste hur man egentligen gjorde för att en film ska bli bra och intressant att titta på.
utan vi bara filmade de vi kände för.
Elr vi hade bestämt lite grann om vad filmen skulle ha för handling och så.
Vi var väldigt seriösa med de här och dom första två filmerna blev faktiskt riktigt bra.
men efter ett tag så tappa vi som lusten och gjorde en film bara för att göra lixom.
Men vi kom väll upp i kring 9-10 filmer. 
Men dom sista vart rätt oseriösa. 
men tänkte att jag skulle ta och dela med mig av en film.
Blev väldigt många youtubeklipp idag.
men de beror på att jag inte har haft några som helst ideér om vad jag ska skriva om.
Men som sagt de blir bättre uppdatering i morrn.





Nu blire piss å gå å ligg. hejdå med er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0