"Vilken lattjo liten pryl"



Idag har jag rensat och gormat med datorn.
Jag har som ni kanske vet ett jäva virus på datorn som inte går att ta bort!!!
Så jag måste ta och lämna in datorn till datagubben.
När jag satt och kollade runt på alla saker jag har på datorn.
Så hittade jag min kamera jag har på datorn.
Och eftersom jag har så JÄVLA tråkigt så tyckte jag de var rätt kul att leka med kamerna.
de tyckte tydligen Saga också, hihi :D 
Jag är aldrig seriös på bild, Så bilderna blev som dom blev.
Tyckte dom vart rätt roliga..

Helgen har varit rätt lungn.
I fredags var jag på utebio i lomtjärn med Carro och Martin, Jossan och Elsa.
Var jätte mysigt att sitta ute och se film med stjärnklar himmel och en massa filtar.
men de blev väldigt kallt och jag hade lite kläder på mig så pallade inte att vara kvar.
Lördagen blev en hemmakväll. gjorde inte ett skit igår.
Åt hemma gjort pizza med egen pizzasallad med sås.
Sen såg jag Tv hela kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0