Frågor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4- vad står de där?
(ur boken nya spöktimmen) och därför hade de blivit sena kvällen när..

2. sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad är de första du rör vid?
En vägg :)

3. bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nått jävla ljud som är på nå spel mamma spelar på datorn. Tänk er Japanskmusik med en massa explotioner och något som låter som en ninja som hoppar...rätt irriterande!

4. tycker du om att dansa?
Ja de gör jag :)

5. var du ett lungt eller busigt barn?
Jag var rätt lugn med hade mina dagar då jag var busig.

6. vad hade du för favoritsyssla som barn?
Det var nog barbiedockorna som var min favoritsyssla:)

7. Vad föredrar du sol eller snösemester?
Självklart väljer jag solsemester :)

8. vad tror du att du gör om 5 år?
Om 5 år har jag antingen ett jobb elr så studerar jag.  Sen så bor jag i en lägenhet någonstans:)

9. hur ofta läser du böcker av egen vilja?
ehm...de är inte alls ofta. kanske läser 2-3 böcker per år om ens de :P

10. Vilket språk tycker du är de vackraste att lyssna på?
Det är nog franska.

11. vill du ha barn när du bli vuxen?
Självklart :)

12. Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka?
Lucas, Lovisa.

13. utan att titta på klockan, gissa vad klockan är?
02.11? Den var 02. 30 så nästan rätt :D

14. Musiksmak?
Är allätare. men lyssnar för de mesta på rock :)

15. Är du singel?
Japp :)

16. vem var din första kärlek?
Ingen aning. men de var väll någon prins i en Disneyfilm skulle jag tro :)

17. om du blev multimiljonär vad skulle vara de första du köpte?
Hm.. Jag har ingen aning. Förmodligen de jag inte har råd med nu :)

18. Om du kunde förändra En sak i världen. Vad skulle de då vara?
Jag skulle sno pengar från dom rika och ge till dom fattiga. Dom rika behöver ändå inte så mkt pengar!

19. Vad vill du gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Ja, först och främst så tror jag inte på gud. men om jag en dag skulle komma till pärleporten så skulle jag vela att han sa att de hade blivit fel på dödslistan och skickade mig tillbaka till Jorden igen. Och om jag var gammal så skulle jag vela att han hälsade mig glatt välkommen elr nå. Jag vet inte :P

20. Drömde du något i natt, iså fall vad?
Hm.. Inatt har jag drömt så många olika drömmar så jag minns ingen av dom tyvär, de enda jag vet var att när jag vaknade så ville jag bara fortsätta drömma. så de måste ju ha varit en härlig dröm där på slutet :)

Ojoj vad kl blev mkt nu då. snart 03.00. mina ögon blöder så nu är de sängen som gäller för mig.

Puss :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0