Året 2010

Ja, sjävklart var detdär med nyårsoutfitten till största del ett skämt.
Men helt ärligt skulle det vara riktigt skönt. ;)

Eftersom året börjar lida mot sitt slut, så tänkte jag göra en liten
resumé av året 2010.



Januari: Var på släktbowling. Började tvåan. Jag och Sandra började umgås ännu
mer med HR:arna. Valde Foto, som huvudinrikting.


Februari: Jag och Sandra skaffade bloggen. Samtidigt som vi umgicks dag och natt,
och körde skoter varje helg.


Mars: Jag spelade innebandy heeela tiden. Och hade matcher i stort sett varenda
helg. Brann verkligen för innebandyn då, och trodde aldrig jag skulle sluta. Vi for
till Kåbban med skolan, och jag åkte sittlift för första gången i mitt liv. Trots den
enorma rädslan, så var det kul!


April: Träffade Jens och blev jättekär. Började givetvis vara i klövern, och träffade
andra härliga människor. Bakade ovanligt mycket gjorde jag också, minns jag.


Maj: Minns att jag mådde så otroligr bra under denna månad. Var glad varje dag
och älskade livet till max. Fotade mycket, gjorde jag också. Bland annat den årliga
gräsbränningen hos farmor och farfar.


Juni: Fotade ännu mer. Jag och Sandra fick sommarkänslor, och började grilla så
ofta som vi kunde. Så många sena nätter med fläsk och mjukkaka blev det!


Juli: Köpte kameran. For till Emma på Pite havsbad och var barnvakt åt Emmas
syskonbarn. Vi följde våran envishet och badade i det iskalla havet sent på kvällen.
Jag, Jens och Adam tog Jens gammelmerca och impulsfor till Norge. Fiskade hela natten
lång i Saltströmmen, steg upp tidigt på morgonen för att fiska ännu mer, denna gång
med båt. Njöt verkligen av att vara där.


Augusti: Fick upp ögonen för det här med jakt. Och satt på älgjakt flera helger i rad.
Jag och Verran bakade dom snyggaste cupcakesen världen skådat. Började om
skolan efter ett härligt sommarlov. Jag och Sandra började bjuda mer och mer på
oss själva.


September: For till Ikea minst en gång. Var inte på det bästa humöret under denna
månad, av många anledningar.


Oktober: Åt raclette för första gången, det var mums! Jag, Sandra och Linn började
spela in våran musikvideo. Vi satte oss verkligen in i rollerna som coola hårdrockare,
trots det blev musikvideon inte så vi tänkte oss.


November: For och såg idol tillsammans med Emma, mamma, Maja och Lisa. Tyckte
nästan hela alltet var en skandal, trots det var det ändå en upplevelse! Hade mycket
att göra i skolan, så hann inte göra så mycket annat än att sitta med nyllet i böckerna.


December: Följde med Jens och jagade fågel så ofta som vi kunde. For till stockholm
med klassen och upplevde en massa saker som jag aldrig kommer glömma.

Sådärja! 2010 kortfattat i bilder och text. :)


Kommentarer
Postat av: blååndiii

Tacktack, ja jag trivs bäst som blondin har jag räknat ut, då kan jag ha en anledning att vara dum ;)

Jävligt kul fotogrejs du har gjort btw :)

2010-12-30 @ 13:14:16
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0