Årets I-landsproblem.

Nu är jag tillbaka på ruta ett. Den rutan jag stod på för tre månader
sen. När jag inte hade någon mobil, och var tvungen att köpa en ny.

Just nu har jag Jens mormors mobil, och det kan jag ju inte ha hela livet
(trots att den är en sån mobil jag verkligen borde ha. Inte så komplicerad,
och inte sådär överdrivet fin, så att man måste vara jätteförsiktig med den).
Så nu när jag ändå har lite pengar, tänkte jag ta tillfället i akt.

Funderar på en HTC Smart, eller en ZTE blade, som Tobbe tipsa om. Alltså en
mobil som inte går så högt över 1500. Någon som har något tips, eller
vet något om dessa telefoner?
Om ni bara visste hur okunnig jag är..
Slutar nog med att jag går in på närmaste affär, och tvingar personalen
guida mig genom alla dessa mobiler.. Haha.

 
VS

Tycker ju som att HTC:n är snyggare. Dessutom finns den ju i rosa, hehehe. Men
dendär ZTE:n har android. Inte för att jag vet vad det är, men det låter ju bra..
Omg, så blåst jag låter. Hjälp mig, snälla människor. Jag låter inte bara blåst,
jag är blåst! Iaf när det gäller mobiler, matte och sånnadär spel som Jens
spelar. Det är inte lätt att vara levande..




Kommentarer
Postat av: amanda

min mamma köpte en htc smart och hon har varit tvungen att lämna in den 3 gånger. bara så du vet :)

2010-12-25 @ 18:16:29
URL: http://phototont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0