blablabla, babbelbabbel.

Hej på er!

Vaknade för ett tag sen, och känner mig lat som bara den.. Har inte fått
internet att funka på min dator, så jag måste låna mormors, en mac.. Har
ju en sån stor kärlek till macdatorer, som ni vet.. Nä, men nog är dom väl
bra. Men jag fattar inte att typ pc och mac slog sina huvuden ihop, och gjorde
sina märken, men att dom var relativit lika varandra. Jag menar, de finns ingen
likhet mellan pc och mac.. typ. Jaja, nog om det, babbelbabbel.

Känner mig fortfarande inte på toppenhumör. Känns som att allt är emot mig.
Men förhoppningsvis kanske jag får lite julkänsla idag, hoppas, hoppas..

I övrigt så ser jag verkligen upp till sånna som klarar distansförhållanden. Att inte
träffa den man älskar på flera veckor, månader. Ni är helt otroliga, ville bara säga de..

Men fan vad jag babblar om ingenting.. Har sååå tråkigt. Jaja, ska gå å göra nån nytta.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0