But, why?

Jani, varför har jag lagt upp endast konstiga och kluriga inlägg
hela dagen? Censuerade bilder och små ledtrådar. Någon kanske
lyckas lista ut, någon annan kanske är helt förvirrad? :)

Men ska pressa er ett litet tag till, bara för att. Haha ;)

Har inte hänt så mycket idag. Vi var och jagade en stund på
morgonen, utan resultat. Sen har vi bara tagit det lungt och
myst med godis framför en film.

Känns som att jag är den enda som inte Luciavakar, men med
tanke på morgondagen så känns det inte lockande. Kort sagt,
så kommer jag sitta i en studio, framför en dator ( en Mac,
dessutom! ) och redigera en film. Och med det medföljer
en hög med svordomar, svett och tårar. Tro mig.

Jaja, nu ska jag dra med mig min livslevandes nallebjörn
till sängen. Natti! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0