Här händer det grejjer.

Jävlar å, idag har jag avverkat två av 100 julklappar! Det är ju en
början iaf, eller hur!?

Men nu kom jag på ännu ett problem (Och bara för att nämnas, så
badar jag i problem nu). Vad ska jag ha på mig på julafton?
Okej, det kanske inte är jätteviktigt. Är ju inte precis en som planerar
från topp till tå, köper tillhörande, snygga smycken och så. Men ändå,
skulle ju vara kul att ha något nytt, är så less på att gräva i min bottenlösa
garderob( Tro mig, den är bottenlös, ändå har jag inga kläder) i hopp på att
hitta nått som passar. Förra året hade jag tillexempel en 2 års gammal tröja,
som jag nästan aldrig använt.. Det var ju..kul.

Idag har vi förövrigt bowlat på idrotten. Det var kul. Till jag upptäckte att jag
rent utav sög. Nog för att jag siktade på rännorna, men ändå. Och med bowlingen
medförde att jag fick förbaskat ont i tummen och armen. Och att jag nyss, vispat
maräng i minst en halvtimme, gjorde inte saken bättre. Ajaj i min armarm.

Skulle inte säga nej. Enkelt är snyggt, tycker jag.

Men efter närmare eftertanke, så kommer jag nog inte kunna spendera
varken en sekund eller ett öre på mig själv inför min och Sandras planerade
julklappsdag. Kommer springa runt som ett yrväder för att desperat hitta
julklappar. Har ju somsagt bara 98 kvar..

Jäkla babbelkärring. Skaffa dig ett liv och sluta beklaga dig på bloggen.
Och bara för att nämnas, så är inte den 22:a på Tisdag, som jag skrev..
UTAN PÅ ONSDAG! Det betyder att det tar ännu en dag tills jag får träffa
lillplutt med svans och nos..

Jens var och titta på hon igår, hon var tydligen minst och sötast av alla!
Så.. på onsdag.. i Överkalix.. hos veterinären.. ( Och VARS ligger veterinären
i Överkalix?? Sandra, Milly?? )

over and out!





Kommentarer
Postat av: millyyy

om du kör efter storgatan så svänger ni höger efter kyrkan, tror de finns nån skylt där de står församlingshem eller nåt, och sen är det efter den gatan i ett tegelhus, man går in på gaveln , typ i en källare :p



jag vet att jag är bäst på att förklara, men de kanske hjälper lite iaf :p

2010-12-18 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0