Lista.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Min bästa vän.
Dag 7 – Ett ögonblick.
Dag 8 – Min tro.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – Mina drömmar.
Dag 11 – Mitt favoritminne.
Dag 12 – Min favoritfödelsedag.
Dag 13 – Detta ångrar jag.
Dag 14 – Det här upprör mig.
Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
Dag 16 – Det här får mig att gråta.
Dag 17 – Mina rädslor.
Dag 18 – Min favoritplats.
Dag 19– Det här saknar jag.
Dag 20 – Mina ambitioner.

Har suttit nu ett tag och läst bloggar och då märkte jag att det är rätt många som har gjort en sån här sak ovan.
och jag har tyckt det har varit jätte intressant att läsa, få veta mer om dom osv.
Så jag ska själv försöka göra en sån här, men jag har gjort om den lite grann och tagit bort sånt som jag tycker är onödigt i listan. Minna har redan gjort en sån här. men jag ska försöka få henne att hoppa över till min istället.
Är det inte kul att få veta lite mer om oss?

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0