Mina föräldrar.

Min mamma heter Anna-Lena Harlin, hon är 42 år och jobbar i Luleå som bagare/konditor. Jag och mamma är väldigt lika till sättet och jag har även hört MÅNGA gånger att jag är lik mamma till utseendet också.
Eftersom att jag och hon är så pass lika så händer det ibland att vi inte kommer överens vilket ofta leder till bråk. Men jag älskar henne ändå, hon är ju ändå världens bästa mamma. Hon är bara bäst, min mamma är barnslig och busig och jag har alltid fått höra av mina kompisar att hon alltid är så påhittig, tex om jag och mina kompisar inte hade något att göra så hittade alltid mamma på saker åt oss, som skattjakter å sånna saker.
Hon är alltid så snäll och hon ställer alltid upp för en när man behöver hjälp. Minns flera gången när hon har kommit och hämtat mig mitt i natten hos kompisar för att jag har haft svårt att sova borta och så ska hon upp och jobba 4-5 på morgonen. 

Min pappa heter Per Johansson. Han är 43 år och jobbar som ventilationsmontör för ett företag som heter IV. Han är väldigt händig och påhittig. behöver man fixa någonting så fixar han det. Jag och pappa är rätt olika så vi kommer väldigt bra överens, vi hittar ofta på saker, vi kan tex fara och jaga, fiska, laga mat osv. Min pappa är också världens bästa pappa. Han ställer alltid upp för en och han stöttar alltid. Ibland är han t.o.m för snäll.   

Det går inte att ha bättre föräldrar än mina. Dom finns alltid där när man behöver dom och dom ställer alltid upp för en. Man behöver aldrig skämmas för dom. Absolut världens bästa föräldrar.

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0