Sanningen bakom mössan!

Ni kanske vill veta varför jag ofta på bilder/skolan har mössa på mig, för det första tycker jag det är "skiiitballt" med mössa och en annan anledning är att jag har Bad hair day, Ibland har jag mina dagar då jag inte alls orkar lägga ner en massa tid på mitt hår, och då är det så jäkla enkelt att bara stoppa på sig en mössa. Ibland önskar jag att jag bara kunde raka av mig håret. Som telexempel nu när håret är så jävla elecktriskt....jag får damp!!
Men jag skulle nog ångra mig och jag skulle raka av mig håret. Vill ju ha långt fint vackert hår och jag ser lixom från imot sommaren 2011 då jag har sånt hår..




Idag har jag extrem bad hair day.. Fast jag ska alldelets strax hoppa in i duschen för så här
förjävligt får det inte vara...och jag kan medela att jag inte varit utanför dörren idag så..
folk skulle ju bli crazy om dom såg mig såhär.

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0