Santa?

Nu kom jag på nått (odyrt) som jag önskar mig. Milly tipsade
en dag om en popcornkrydda, jag blev galet intresserad, några
dagar efter fanns det en burk i min ägo.

Jag som älskar popcorn, men som tycker dom blir lite småtråkiga
smakmässigt, i längden. Så vad passade inte bättre, än just
popcornkrydda?

Det gick ungefär en vecka, varav jag hann avnjuta kryddan
högst två gånger. Sen var den HELT borta. Och efter lite
efterforskningar erkände min kära mamma att hon hade
slängt den (!?)

Kändes jättekul med tanke på att jag hade pallrat mig in
SF, i Luleå och köpt den. Det är ju inte nånting man
gör varje dag, menar jag.

Så, NU. Nu kan jag inte hålla mig längre. Och efter lite
googlande så har jag upptäckt ännu mer när det gäller
just popcornkryddor, det finns ju hur många som helst!



Från Usa, givetvis. Som man måste skicka efter och blablabla. Också SF då, i Luleå..
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ICA ELLER KONSUM, DÄR ALLA ANDRA FÖRETAG SÄLJER
SINA PRODUKTER? Ååååh..

Ska sova på domdär kryddorna. Kanske tvingar jag mig in på SF trots allt.. om
inte tomten vill det, såklart? :)


Kommentarer
Postat av: Flinu

Haha stackars Minna.. Om jag skulle ta mig till usa skulle jag kunna titta lite extra efter lite popcornkrydda till dig;) dock så dröjer ju det antagligen lite...! ..men du får väl gå in på sf Så Länge!;) hihi.

2010-12-15 @ 21:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0