Ska pröva på hejn..

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Dag 01-Presentera mig själv:

Jag föddes en kall decembermorgon i December, den 18:e närmare bestämt. Jag var enligt mina föräldrar alltid glad och skrattade jämt och ständigt. 1995 fick jag min första lillasyster Maja, som jag direkt började ta hand om, på mina egna sätt. 1997 fick jag mitt andra syskon, Lisa. Som jag såklart också tyckte väldigt mycket om. Minns till och med hennes födsel, vilket känns otroligt kul! :)

Min barndom var kanske inte den bästa. Jag hade svårt för att säga ifrån, och lät andra styra och ställa över mig. Men det är ingenting jag ser tillbaka på, nu försöker jag bara se framåt!

Som person är jag nog väldigt glad. Försöker alltid ha ett leende på läpparna och försöker se positivt i saker och ting. Men även lungt vatten har sina stormar. När jag väl blir arg, du blir jag riktigt arg. Kan säga er att helvetet brakar lös och det är inte många som vill vara i min omgivning vid sånna tillfällen. Som tur är händer det inte så ofta, haha :)

Jag är dessutom väldigt blyg inför nya människor. Har svårt att ta första steget och börja prata med någon, det har jag verkligen jättesvårt för. Men när jag väl lär känna en person, då är jag absolut inte rädd att bjuda på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0