Mitt 2010


Vinter/Våren

 2010 började rätt lungt..hände inte så speciellt mycket.
Åkte och hälsade på mormor och morfar i deras stuga i Gallejaur.
For en hel helg till Kåbdalis med släkten. For ut på många skoteräventyr
med Minna.
Våren/ Sommaren


Fick sommarlov. Firade Midsommar i Allsåklubben som vanligt med släkt och
vänner. Åkte ner till Gottland en vecka och stannade sen en helg i Stockholm.
Var en hel del i Allsåklubben.Hade kul med Milly och hennes kompisar
på Överkalixmarknaden. Min Faster och pappa köpte Restaurang Ormberget i Luleå.
For på Luleåkalaset med Emelie och såg Takida och TwistedSister Live.
Myste på hos Minna vid lägerelden tills sent på natten. Jobbade på Ormberget.

Höst/Vinter


Oliver min kusin kom till världen. Skolan började om. Jag anmälde mig till
Luleå bugg och sving. Jag och Milly kom på att vi skulle göra hål i näsan. 
Så vi stack till Piteå på tjejkvällen tillsammans med Tobias, Minna och Jens.
gjorde hål i näsan. Färgade håret rött. Stack till stockholm med klassen. Såg
Peter Settman in real life. Jobbade mer på Ormberget. For till Lycksele för att fira 
jul med nära och kära. 

// Sandra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0