David Archuleta

Hejhej!

Just nu sitter jag och Sandra och väntar på våran sista lektion, som är
data. Dagen har bestått av massvis med hål och ett prov.. Lagomt kul.
Vi har dessutom lyssnat på en föreläsning om organdonation. Det var
faktiskt intressant.

Har inte så mycket att säga, därför tänkte jag dela med mig en av min
favoritlåtar. Crush med David Archuleta. Det går bara att älska den..

    
Lyssna och njut! :)♥

Why do I keep running from the truth?
All I ever think about is you
You got me hypnotized, so mesmerized
And I just got to know

Do you ever think when you're all alone
All that we can be, where this thing can go?
Am I crazy or falling in love?
Is it really just another crush?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0