Spökdjuret Minna

Visste ni att det finns ett djur som heter "spökdjur"? Jo, det är sant.
Anledningen till att dom fått sitt namn är för att dom är nattdjur,
alltså vaken på natten. Dessutom har dom enorma ögon och är
hur sockersöta som helst!

Hade jag blivit djur hade jag nog blivit ett spökdjur. Inte för
att jag är sockersöt, utan för att jag alltid är uppe på natten.
Jag vet egentligen inte varför, men jag älskar det! Eller jo,
ett svar är väl att jag alltid ser på MTV på helgnätterna.
MTV=Musik, Musik=Någonting man inte kan leva utan! Och
vad är inte bättre än när man fått tag i någon riktigt bra låt,
som man (tyvärr) lyssnar sönder? Haha, jag älskar det! :)    

Hemskt suddig bild! Men trots det ser man denna sockersöta,
ofarliga varelse.
För visst tänker man på ett stort, hemskt odjur när
man hör namnet "spökdjur"?

Nu ska jag dra mig på tven, slå på MTV och lyssna på låtarna som
spelas på After Hours. Det är en typiskt Minnanatt! :)

Sovgott (Eller nå ;) )! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0