Tripple up!


Var bara tvungen att he in lite mer bilder på den söta varelsen
jag blogga om igår. Man kan ju inge annat än att falla pladask
för dens söthet. Håller ni inte med mig? :)

Jaja, nog om spökdjur. Idag har jag inte gjort mycket. Sov länge och
vaknade än en gång till stålande sol, men skenet bedrog. Termometern
stod än en gång på -25, och jag stämplade min dag som förstörd.
Haha, nej, verkligen inte. Blev bara en riktigt slappardag. Som det
å andra sidan är varje söndag.
Jag tycker inte om söndagar. Har aldrig gjort och kommer aldrig
att göra. Slut på helgen och början på en ny skolvecka.
Och även fast man kanske är ledig så har söndagar en tendens
att kännas väldigt dystra och tråkiga..

I Fredags såg jag en så otroligt bra film. Det var Sandra som sa
att jag skulle se den filmen, så jag gjorde helt enkelt de.
The blue lagoon, hette den. Säger bara; Se den och älska den! :)



Det finns en till också. Som heter Return to the blue lagoon.
Den ska jag se i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0