Kjempebra!

Jag vet inte riktigt vad det var som hände,
men efter lite prat, hopp och planering, så är
jag, älskling och Adam påväg till Norge.

Eller ja.. Inte än, men imorgon. Imorgon
far vi, till norge! Kan det bli mer impuls?!
Tror knappast det.

Hur som helst, imorgon vid tretiden,
tar vi vårt pickochpack, och Jens pålitliga merca
 och kör mot Norge och Saltströmmen, där vi ska
bo i tält och självklart fiska.

Kommer bli en låång resa, men det är det nog utan
tvekan värt! Jag har alltid velat fara till Norge, har hört
att det är så fint med alla fjordar och berg, så tro mig.
Kameran följer med! Och den kommer nog brinna
efter att jag har tagit kort på allt vackert.

Gick och la mig vid ett, men kunde inte somna så
jag klev upp igen. Ingen idé att ligga ner och försöka
somna, lika bra att kliva upp och.. blogga! Som i det
här fallet. Dessutom så är det bra att vara trött inför
en lång resa, så man kan sova i bilen.




Hoppas ni förstår att när jag kommer hem och her in
bilderna på bloggen. Så kommer ni få se mig med en
såndär bjässe! ;)

Jaja, nog bäst jag börjar tänka på refrängen, trots allt.
Ska ändå upp gode tidigt imorgon.
Vi får se om jag hinner blogga nå mer innan jag
far.

Hoppas ni har det bra! :)

Och till Linn: Jag tar tag i din blogg så
fort jag kommer hem! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Så kul att fara till Norge, det är ett land som jag skulle vilja fara till :).. Okej det blir bra det med bloggen :)

2010-07-14 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0