Nu var det dags..

..Dags för ett litet inlägg. Jens är fyllechaffis ikväll, så jag tog mig
friheten att låna hans dator. :)

Idag for jag och älskling till Öjebyn för att kolla på marknaden. Vi
var där max en halvtimme, sen for vi hem. Tycker alltid att marknader
ser likadana ut. Ni vet, remmar, sockar, fiskedrag och bröd. Samma
varje, varje år. Men trots det är man alltid nyfiken för att fara och kolla,
jag tror marknader för med sig lite sommarkänsla- Och vem älskar inte
känslan av sommar? :)

Fick trots allt med mig hem ett par rosa converse, till Lisa dock. Jens
hittade väl nå fiskegrejer och gorm. Och tänka sig, att alla år när det
är PSG och Öjebykyrkmarknad, så är det stekande värme! I alla fall
alla år jag kommer ihåg. Verkligen en helg att lita på, och planera
in riktiga sommarsysslor, som bara handlar om att vara ute i den
underbara värmen! Fan, vad jag älskar det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0