Tatto in the mirror!

Jag har börjat fundera lite grann vad jag skulle vilja göra för tatuering, om jag nån gång i framtiden kommer att skaffa en. från början var jag sugen på att göra en på skulderbladet. Någonting litet som nå stjärnor elr något sånt. men sen en kväll så gick jag förbi spegeln som vi har hemma och upptäckte när jag hade gått förbi att de såg precis ut som om jag hade en tatuering i svanken, jag gick förbi och konstaterade att de inte fanns någonting där. Jag som är lite spoky av mig, tänkte att de där var ett tecken, det är meningen att jag ska ha en tatuering i svanken. de jag såg var en tribal (bilden nedan) men jag är lite osäker om jag ska skaffa den där elr på skulderbladet. dom jag har frågat tycker att jag ska skaffa i svanken. men jag har hört någonstans att om man har en tatuering i svanken, så får man ingen ryggmärgsbedövning när man föder barn. Och de hade ju inte varit så kul om man nån gång i sitt liv skulle skaffa barn.

Nä usch vilket tråkigt inlägg det här blev. Jaja kände bara att de var dags att blogga, och det här var de första som kom upp i skallen :)



Stulen bild från google. Vet inte vems rygg de är, men de var exakt en sån här som dök upp på min svank i spegeln, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0