Virus på datorn :(

Tjollahopp :)
Nu var de ju såhär att jag skulle ju fixa designen på bloggen. Men jag har på nå konstigt sätt lyckas få virus på min skoldatorn som inte går att få bort, har försökt med allt men de går inte att få bort. har läst att virus programmet som är på datorn är nått slagt skol virusskydd. Så de är bara att gå första dagen på skolan till datagubben. jävligt pinsamt, men vad gör man. Så nu har jag helt lagt min dator åt sidan. Vågar inte använda den förens virus helvetet är borta. Jag har photoshop på den datorn. och på den här datorn som jag är på nu finns de inte några bra program. så tyvär måste jag säga att bloggdesignen måste vänta tills Minna kommer hem :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0