9/6-10.

Hej på er!

Har precis tagit en varm och skön dusch efter en varm och svttig
dag, inte för att klaga! Påbörjade somsagt min dag med att möta
upp Emma, för att sedan följa med henne och sola. Ingen solning
för min del, nu får det räcka ett bra tag framöver, tyvärr.

Sen kom Sandra, så vi for till Lomtjärn där vi mötte upp Lina och
Tobbe. Och eftersom jag höll på att dö i hunger, blev det att vi
for på Heart to Heart och åt. Jag tog någon jättegod thairätt,
himelsk gott!

Därefter for jag på den lilla "planeringen", eller med andra ord
för att bland annat beställa tid för att göra min efterlängtade
tatuering! Så på torsdag nästa vecka, sätter jag på under nålen,
gud vad jag längtar! :)

Emma kom till mig efteråt, och vi har gjort åssit. Båda somnade
när vi såg på tv, så ungefär så sysselsatta var vi.
Idag har förövrigt jag och Jens vart tillsammans i två månader.
Fortfarande bara början på nånting gott, men jag känner mig
lyckligare än någonsin. Jag älskar dig Jens Jonsson.♥







Kommentarer
Postat av: ElinÖ

VAd ska du göra för tatuering?? ;)

2010-06-10 @ 00:04:23
Postat av: Minna

En text i nacken :)

2010-06-10 @ 08:23:35
URL: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0