Får får lamm.

Kan inte sova i natt heller. Har exakt samma problem som förra
gången. Kvittrande fåglar, ingen John Blund, Jens är inte här..

.. Men det mest irriterande av allt, är att dom förbannade fåren
dyker upp, åter och åter igen. Vill inte ha nånting med dom
att göra. Dom får mig inte att bli trött, men dessutom får dom
mig att bli arg och oavslappnad. Dumma får.

Och det värsta av allt, är ju att det är jag själv som skapar
dom små rackarna. Helt utan kontroll kommer dom fram
i mitt huvud och när dom väl är där, är dom nästan omöjliga
att skaka bort. Därför måste jag starta datorn mitt i natten
och blogga om mitt problem. Då kanske dom ger sig, kanske.

Ska visa er hur en typisk Minnasfårtanke, ser ut:


Massor med vita. fina får. Men mitt i allt kommer ett svart, avskyvärt
får - som snubblar, medans dom andra lätt och fint svävar över staketet.

Och ja, jag vet att jag är en fena på paint! Speciellt på att måla ulliga, gulliga
får. Eller, jaja.. Vi kan iaf låtsas att bilden är fin. Sådär extremt konstnärlig med
fina kontraster och propotioner. Typ som att Leonardo Da vinci hade målat den.
Tänk er de, då blir allt så mycket bättre.

Nä, nu ska jag lämna mina får här på bloggen, och förhoppningsvis somna
så fort jag sluter ögonen. Godnatt hörni! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

Hoppas att du somnade tillslut ;)

2010-06-09 @ 17:36:07
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0