Hemskt

Igår när jag nattsuddade så lyckades jag på något konstigt sätt komma in på en blogg. Det stod med stora bokstäver "Olycksdagen..." Jag som är så nyfiken av mig började ju såklart läsa det där långa inlägget. när jag hade läst klart de så grät jag. de var så sorligt.  det var en helt vanlig familj någonstans i sverige. det var en söndag eftermiddag,familjen skulle ut och leka i trädgården. mamman skulle gå och slänga nå skräp så hon släppte pojkarna en litet tag, när hon kom tillbaka var en av pojkarna borta. Pojken som hette filip hade sprungit iväg och på något konstigt sätt lyckas ramla ner för ett bergstup på typ 7 meter. pojken dog av en blödning i hjärnan elr nått sånt. endast 3år gammal. på bloggen hade dom även bilder på pojken. så himla sorgligt att något sånt kan hända på så kort tid.
Bloggen heter filipdovander.se jag tycker verkligen ni ska läsa den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0