"Käftis" x 3.

Var till tandläkaren igår för att påbörja den hemska byggnationen
av den förbannade tandställningen, satte nå ringar runt tänderna
som idag värkte något hemskt. 

Och inte nog med att den hemska värken jag vaknade med idag,
så ringde min tandläkaren på morgonen och sa att jag skulle vart
där för tio minuter sen. Min reaktion blev nått i stil med "Nej, vah?
Jag var ju där igååår?!".
Fick trots det stressa som ett pucko för
att komma till någon onödig kontroll.

Och som grädden på moset ska jag även till tandläkaren på Fredag
också. Och för att nämnas kan jag säga att jag hatar tandläkaren.
Och jag vet att ordet "hatar" är ett starkt ord, men fan vad det passar!

Säger bara; Huvva..

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0