Komihåglista.

Jag är världmästare på att glömma bort saker. Och nu dök det upp
tusen saker jag måste komma ihåg imorgon. Eller ja, 3 saker jag
absolut inte får glömma att göra imorgon. Och minnet är bra, men
kort. Så därför gör jag en påminnelse åt mig själv här på bloggen.

      
Superbra kvalité, som alltid! *host* Jaja, hur som haver.

11.00, ska jag tydligen träffa Emma på byn. För att döda hennes
tid nån timme. Eller med andra ord, förstöra en lång sovmorgon
för mig. Haha, tack Emma, allt för dig! ;)

12.00, måste man tydligen vara och se treornas utspark i Lomtjärn.
Så ska möta upp Sandra nån stanns för att se på ståhejet, sedan
blir det att äta med honeybuney och Tobbe, wonderful! :)

14.00-14.30, ska jag fara och planera inför nånting som kommer hände
inom en ytters liten framtid. Några kanske kan gissa vad det är, har
skrivit det på bloggen för ett tag sen, men för er andra är det bara att
vänta och se. Spännande, spännande! ;)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0