Lite frågor:)

 

2010 - test

OM DIG
Namn - Sandra Ingegerd Harlin
Bor - Älvsbyn
Syskon - Lillasyster
Ålder - 17
Född - 1993:)
Ögonfärg - Grön/blå.
Längd - nå på 170, skulle jag tro :)
Sko strl - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger.
Stjärntecken - Vädur :)
Hårfärg -  Ljusbrunt:)
Födelseort - Boden :)

DAGENS

Låt -
Rainbow in the dark - Dio
Saknad - många :)
Kläder - Underkläder, Linne, kortbrallor :P
Mat - Grillat :)
Köp - Jag är pank! :(
Göra sen - Plugga :)
Godis - Choklad :P

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Eh...vilken fråga?
Tycker du om godis - JÅÅ!
Hur många ggr i veckan äter du godis -  bara på Lördagar så klart ;)
Äter du ofta nyttigt mat - Oftast:)
Tycker du att du själv är söt/snygg - Absolut :)
Du ger mycker komplimanger till andra - försöker, men det hade kunnat vara bättre :)
Är du nöjd med ditt förnamn - Jaa. det är vackert ;)
Du tycker du själv är smart - Haha, nja :)
Vad är sämst hos dig - Kort stubin och dålig förlorare:)
Vad är bäst hos dig - Allt ju:)))) nä men jag kommer it på nu :)
Har du bra självförtroende - Det hade kunnat vara bättre. men jag jobbar på de ;)



Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Haha, ska jag verkligen säga de? ;)
Du tycker om att vara med det andra könet - Absolut :P
Känner du dina grannar bra - Nja sådär



Är du en Björn Borg-fjortis - Nej förfan!:)
Gillar du skolan - Adå. men ibland jävligt drygt!:)
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument nej men hade önskat att jag hade kunnat de :)
Sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy, fotboll :)

Har du några tatueringar - Nej. men jag vill ha :)
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag - Beror på:)
Tycker du om djur - Japp :)
BRUKAR DU

Sova - JAA
Ta mediciner du inte borde ta - Vrf skulle jag ? :)
Snusa - Näpp:)
Klä dig i svart - Oftast :P
Lita på folk - Adå :)
Drömmar mardrömmar - Jååhådu, alltid om spöken :((
Gå i skolan - aa.
Gå i kyrkan - Nej,nej
Ljuga - Ja det händer :)
Vilja dö - Vrf dö när man kan leva? :)

HAR DU

För många vänner - man kan aldrig ha för många vänner :)
Någon psykisk sjukdom - Näää
Skadat någon - Har råkat :)
Färgat håret - Ja allt för ofta ;)
Några piercings - I öronen om det räknas? :)
Några tatueringar - nej.
Egen dator - Japp :)
Gjort bort dig rejält -  Jåå det gör jag ofta :)

ÄR DU

Snäll - Ja försöker i allafall:)
Snygg - Absolut ;)
Söt - Söt som socker, nä jag vet it. :)
Kort - Nää:)
Klantig -  Jaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0