Sandra is back.

Idag har jag varit så duktig att jag har lagat middagen, bakat muffins och bakat bullar.  har känt mig så jävla lat och trött. om jag ska vara ärlig så har jag nog rent utav varit deppig. men nu verkar allt ha släppt. nu är jag sandra igen och inte den där sur jävla bitterfittan som jag är ibland. Lite hårda ord de där men de är faktiskt sant. fråga Minna tex. hon vet. Nä nu ska jag inte sitta här och snacka skit om mig själv, jag har ju faktiskt mina fina sidor också :b

I helgen drar jag till Överkalix. till det vackra paradiset Allsåklubben. Nästan klart med allt där nu. Bara lite små saker som ska göras innan midsommar. kiosken ska bland annat fylla med godsaker;)

// Sandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0