Uppe med tuppen!

07:41. Och jag är vaken! Pigg som bara den, trots att jag somnade
baki två igår. Jag börjar inte föränns elva idag, så jag kan riktigt sega
mig tills dess. Det går förövrigt jättebra på sommarjobbet, jag trivs
hur bra som helst!

Och alla ni som sover nu, och som kommer läsa det här efter en
riktigt härlig sovmorgon ( tror Sandra är en av dom, tjusovare ;) )
Jag hoppas det första ni gör är att kuta från datorn och ut i solen
och värmen. För ja, det är varmt idag! Våran termometer står på
26 grader, det vill säga att det INTE är något sitta-inne-väder. Är
sommarvärmen som jag längtat efter påväg att komma? Snälla,
må det var så.

Nejni, nu ska jag få mig nått i magen sen ska jag ringa till Jens och
skryta om vilken morgonpigg människa jag är! :) ( Ibland.. )

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0