Vad ska man skriva här?

Tjoho:)

lilla söta honeybuney, även fast man är ledig så kanske man har fullt upp ändå. som i veckan så känns de som om jag inte har gjort ett skit. men ändå it haft tid att göra saker. låter konstigt och jag förstår om ni it fattar. men i alla fall så har jag inte haft lust av vara på datorn, finns så mkt annat att göra än att sitta inne hela dagarna.

Måndag: For och fiskade med Morfar och kusin jonte. ingen fiskelycka, kom hem vid 6 och for sen och badade i älven.

Tisdag: Vaknade sådär kring 1 halv 2, riktigt skönt. på kvällen for jag och fiskade med Minna å jens i klövern. lyckades få en mört, riktigt lyckat. Jag badade igen med Minna, jävligt skönt. Jag och Minna ÄLSKAR att bada :)

Onsdag: Varit på byn med Mammi, shoppade en hårfärg/slingor, bara för att ljusa upp håret lite å för att få mer liv i håret. Det gick åt helvete, ser ut som en tiger i håret och de finns ju ingen affär/hårsalong nu som är öppen. och inte nog med de så ska jag till Luleå imorrn. ojoj dehär slutar inte bra :/


Kommentarer
Postat av: anton

bra blogg :D

2010-07-01 @ 16:19:16
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0