Dramatik!

Vet inte om jag har berättat att jag ska till Umeå nästa vecka.
Kommer bli jättekul! Men när jag tittade in på min lillasysters
blogg såg jag någonting som egentligen inte förvånade mig ett dugg.



Om man skrollade ner såg man mycket, mycket mer. Frågan är
bara: Vad gör man? Hon har en enfarenhet att alltid kolla på mig
med hundögon och tjata tills hon får de hon vill. Det var helt enkelt
ett genidrag att passa på när hon visste att jag skulle till Umeå, tillsammans
med pengar som jag egentligen inte borde slösa.. Haha, nejnej. Ungen kan
drömma om att hon får allt detdär. Jag är ju inte gjord av pengar!? Och om
jag vore skulle de kanske räck till typ en.. lilltå. You get the picture? ;)

Men.. I slutändan så kommer jag sitta där på tåget påväg hem till
Älvsbyn, med en eller flera påsar som är märkta med "Lisa".
Sen så har jag hört att orättvisa är det värsta som finns. Och jag har
två småsyskon.. tjoho! Vad har dom små liven gjort med mig?

Det var det första jag grubbla på. Det andra är dethär:


Den sträckan kommer jag alltså färdas om 10 dagar, längtar! :)
Men när jag skulle märka ut det där stäcket blev jag irriterad.
Som ni ser har JAG fått skriva dit Älvsbyn.
VARFÖR finns inte Älvsbyn med på kartan??
Tragiskt.

Nu blir det att skaffa lite ögongodis i form av en massa kläder.
Nånting måste jag ju shoppa när jag ska till umeå! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

du lova jag skulle få nånting!!!!

2010-03-28 @ 20:46:34
Postat av: Minna

I know..

2010-03-28 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0