Minna, gymma? Nej..

Har en sån där äcklig klump i halsen. En sån förbannad
klump som man får när någonting känns surt och tråkigt.
I kväll var det avslutning med Innebandyn. Superkul och
supersorgligt..! Kommer sakna alla så himla mycket.

Så nu sitter jag här, med en fråga till mig själv.
Vad ska jag nu göra på kvällarna? Någonting
aktivt måste jag göra.

Och det enda alternativet jag kan hitta är att börja
gymma. Jag som hatar gym. Jag finner inget roligt
i att vara i ett svettig, illaluktande, trångt rum och
springa på ett band där man aldrig kommer nån vart.
Jag vill alltid ha någonting att kämpa för, att springa efter,
som tillexempel en vit, hålig, gullig innebandyboll.

Nej, jag vill inte gymma. Vill inte, vill inte, vill INTE.
Men, det blir nog så. Trots allt, helvete.



Näe, vad jag tycker synd om mig själv. Haha..

Men nu måste jag plugga, vi hörs imorgon och då ska jag vara
glad och positiv!


Kommentarer
Postat av: amanda

till sandra: ja jag har pratat med honom flera gånger i mina drömmar. I mina drömmar lever han inte. Jag gråter och kramar honom, jag vill inte att han ska "gå genom ljuset" typ.. Så det är ju jobbiga drömmar! Jo jag kommer ihåg att du drömde ofta om din farmor:) Och att hon luktade sin speciellt parfym åså:)

2010-03-17 @ 23:19:14
URL: http://amandamattias.blogg.se/
Postat av: millyyy

nu är jag här och dummar mig igen :) kom på nåt korpen-pass, typ spinning med mig? :D

2010-03-18 @ 12:22:21
Postat av: Minna

Haha, bara kul att du läser! :)



Jo, kanske skulle vara nått. Vad finns det mer att göra, förutom spinning? :)

2010-03-18 @ 15:50:30
Postat av: Sandriis

Spinning är ju de värsta som finns:P

Kunde ju kunna fa å simma någon gång:)

2010-03-18 @ 15:53:33
Postat av: Minna

Nää, finns värre saker.. Som att springa rullband. Huvva.

2010-03-18 @ 16:02:13
Postat av: Sandriis

Eh.. nå springer jag hellre på rullband än spinning.

2010-03-18 @ 16:26:00
Postat av: Emma

du får gymma med mig óm du vill, din tönt :) puss

2010-03-18 @ 17:25:07
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0