2012

Känns som att jag är efter alla andra, somvanligt. Men igår såg jag
2012. Hade nog ganska stora förväntningar på den, därför blev jag
en aning besviken. Men den var bra, och helt klart sevärd! En liten
kommentar för ni som inte har sett den..


Började tänka och fundera.. Tänk om jorden verkligen kommer gå
under 2012?
Ingenstanns att fly, bara vänta på ödet.. Näe, det låter
inte rimligt. Jorden kommer inte gå under. Inte på väldigt länge iaf.
Det låter bättre om man säger så.. Men läskigt är det ju, egentligen.

              

Idag kom iaf Linn förbi, så vi satt ute i det härliga vädret och pratade,
sen bakade vi även Emmakaka. Riktigt trevligt var det! :)

Och nu sitter jag här. Ensammen i vårat röda hus, in the middle of
nowhere, ensammen och övergiven. Bara väntar på att tiden ska gå,
så att älsklingen kan bli less på att lana och komma hit istället.

- Har aldrig fattat det roliga med att lana. Bara för att påpeka.

Nåväl, nu ska jag iaf ut på byn och lämna igen filmen och handla,
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0