Hallå i stugan

Hejhej :)
Tänkte att det var dags att blogga lite. som ni ser så är bloggen en katastrof. Jag och Minna var så fruktansvärt trött på våran design så vi tog bort den helt enkelt. sen så är de så att ingen utav oss har någon orka att göra någon ny. men det kommer väll som småningom. Ja vad händer då i mitt liv nu förtiden?  Ja inte så mkt faktiskt, jag och minna jobbar på förfullt i skolan, nu när de är sån kort tid kvar. Jag bråkar med pollen som ska envisa sig med att attackera mig. Jag har aldrig varit med om någon jobbigare. jag brukar i vanliga fall inte känna av så mkt,  men nu är det nästan hemskt. Jag går omkring och nyser och snorar. mina ögon är röda och det retas i halsen. jag knarkar tabletter och det hjälper inte, vissa dagar kan jag inte vara ute. jag får snart damp. jag vill ju också njuta av värmen.

Jaja det här ska inte bli ett tråkigt inlägg. Imorrn kommer Emelie hit och ska vara här hela helgen. det blir nog kul:)

nä nu ids jag inte skriva något mera:)

Puss;> Sandris

Kommentarer
Postat av: Kussejusse

Gulleeee! :) Vet du hur glad jag ääär går bara o tänker på det dära hela tiden! ja duu veet!är så glad för diiig! :)

2010-05-21 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0