Ja vad ska jag skriva här?

Hejhej:)

Hoppas ni hade en bra valborg igår, vädret var ju inte så jätte bra så blev ingen majbrasa elr grillande för mig, blev att fara till Linn och mysa på där, johanna kom också förbi sen. vi såg tv, åt godis  och glass, blev en heldel snack också, det var trevligt:)

I morse vaknade jag vid 9 och kunde inte somna om. jag hade fruktansvärt ont i halsen och hängig, försökte somna om men de gick inte så jag steg upp istället. idag har jag inte gjort ett skit, bara legat den mesta tiden och kollat på film. tur att vi har många filmkanaler på tvn. så ikväll blir det att dricka tonvis med honungsvatten. knarka alvedon och se massvis med film, för jag vill verkligen inte vara sjuk. det suger!!!


kram// sandra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0