Min helg..

..I Fredags for jag och Emma till Klövern och träffade Jens och Adam +
några till. Det blev att vi spelade Volleyboll ett tag, riktigt roligt! Dock
så är Volleyboll inte min starkaste sida.. Men somsagt, det var kul! Och
det är ju trots allt det viktigaste.. :)

Lördagen tog Jens med mig på äventyr till en skog, där jag fick, tro det
eller ej, pröva på att köra skogsmaskin! Trots att jag satt på helspänn under
hela körupplevelsen, så var det hur roligt som helst!

Efter det for vi hit och jag fick för mig att jag var bastusugen. Så efter lite tjat
och gnat lyckades jag tillslut övertala Jens att basta. Till det hör till att Jens
utan tvekan sa att han skulle ta sig ett dopp i älven. Och det hela slutade med
att han stod huttrande i vattnet med endast fötterna som kände vattnets smärtande
kyla. Medans jag, fick för mig att helt dyka i. Så kallt, men så underbart.
Haha, retade älsklingen hela kvällen för detdär, stackarn.. ;)♥

         

Idag har det inte hänt mycket. Sov länge och gjort åssit.

"Jätte" intressant inlägg.. Tack, jag vet. Återkommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0