Minna the livsnjutare

Nu känns livet bra. Jag sitter med ett leende på läpparna hela
tiden, nästan.

Spenderade såklart helgen med Jens, i härliga Klövern. I Fredags
och igår var vi bland annat och fiska. Att bara sitta där med sitt
metspö, på en sjö som är helt vindstilla och titta på solnedgången..
Bara det är livet. Känslan är obeskrivlig. Jag njuter.. På riktigt.

Och värmen. Ja, den kom! Äntligen, säger jag bara! Som jag har
väntat. Och med värmen kom det gröna, underbart!



Nu är verkligen sommaren påväg! I can't wait!

Haha, vad jag låter som en livsnjutare..
Men, jag har hört att man bara lever en gång.
Kanske man borde ta vara på den chansen
och försöka se det positivi i det?

Så känner då jag. :)

Nu ropar sängen! Nattinatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0