När livet känns så.. så jäkla bra!

Tror inte att jag är den enda som längtar till sommaren.. Tanken att
bara få vakna upp på morgonen, veta att man är ledig, ta på sig enkla
kläder och sen bara gå ut i värmen och njuta.. Den tanken är helt oslagbar.

En annan sak som är oslagbar är alla fina sommarkläder som finns. Är så
less på alla stora, tjocka, jobbiga kläder. Vill bara kunna snöra på mig en
klänning eller ett par shorts, done! Bara nån månad kvar nu, bara kämpa på!

Hur som helst, så hittade jag en klänning som jag bara ska ha. Den är helt
enkelt perfekt. Enkel, snygg, söt och dessutom, billig!


         

Sååå underbar! Håller ni inte med? :) Finns på Cubus och kostar 199:-.
Snart är den MIN! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0