Sjukling

Hade ett helvete till natt. Ont på alla tänkbara och otänkbara ställen-
Så det blev att stanna hemma idag.

Har försökt roa mig med alla kolla runt på en massa fina kläder, med
mera, till sommaren. Jag längtar så enorm mycket! Och nu är det nära,
riktigt nära!

En snygg bikini har jag aldrig ägt. Och varje år hoppas jag. Hoppas på
att jag ska få mig en snygg bikini. Men det slutar alltid med någon gräsligt
ful, som jag inte alls trivs i. Men i år, då jäklar..!

Har vart och kollat runt på en massa sidor, och hat hittat endel riktigt
snygga. Bland annat dom här tre från H&M:

     
Även bloggen behöver lite sommarkänsla, tycker jag! Ska se om jag
orkar ta tag i det idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0