Saga:)

Jag har ju som ni alla nog vet vid det här laget vet en väldigt speciell hund här hemma som tror att hon är en människa. och jag kan nog säga att vi i den här familjen ser hon som en dotter/lillasyster. Hon sover i våra sängar om natten och inte på täcket utan under täcket.  när hon är busig/ gossig hoppar hon upp i sängen och ligger där och skäller tills någon av oss andra i familjen kommer. sen så är hon en linslus som alltid ska vara framför kameran och oftast tittar in i kameran också. Ja det finns en massa att rabbla upp med då skulle det här inlägget vara mycket länge än vad det kommer att bli, jag är ju inte den precis som skriver långa inlägg. det är inte det att jag inte kan skriva utan jag är lat.

Nä nu ids jag inte skriva nå mer. så jag lägger upp lite bilder istället:)



Här har ni en typisk bild som visar på att hon alltid ska vara med.

Jag, saga, morfar.


En lejd sak:)


Kolla hur hon sitter ;b







 min bejbis :)



Kommentarer
Postat av: Kritan

Hahaha :) ett helt vanligt foto, förutom att en miniatyrskalle sticker fram mellan er...hihihi...verkar som att hon väntar på ett glas vin :)

2010-05-19 @ 09:13:00
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0