Ett till sånthär inlägg.

Imorgon invigs julen. Så känns det i alla fall, och det har det alltid gjort.
Skyltsöndag. Då är julen nära. Riktigt nära. Och inte bara julen, utan min
födelsedag också. December är riktigt great ändå! :)

Idag sov jag länge. Vilket kändes riktigt välbehövligt! Har pinsamt nog
lyckats somnat på två lektioner i veckan. Båda gångerna lyckades lärarna
se det, och givetvis påpeka det. Dom trodde helt enkelt att jag tyckte
deras lektioner var för tråkiga och att jag inte orkade vara delaktig.
(Delvis sant, men it somnar jag med flit för det (!!) ) Så jag fick noga
förklara för dom att jag var jäkligt trött. Deras ansiktsutryck visade
dock inte riktigt något medlidande. Men shit the same.

Sen så har vi flängt och farit runt i bläiga, stora Luleå, och inte så
mycket mer. Så nu ska Jens laga mat åt lilla mig, sen blir det
mys i soffan! :)


Skolans mackor. Ser helt ok ut. Men skenet bedrar! Salladen är hård och torr. Skinkan
är helt ok. Osten är också hård och torr. Och brödet, ja, det finns det inte så mycket
att säga om. Det är blä, usch och huvva. Jag och Sandra älskade dom förut (??!!) och
nu hatar vi dom.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhh dom dära mackorna in my heart ;)

eller så inte!

2010-11-27 @ 22:46:47
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0