Fars dag

Ja då var det söndag..skola då snart igen.Kändes rätt tungt med bara en dag ledig, aja man ska inte klaga..kommer ju snart ett jullov.

Idag har jag haft föräldrafritt och syskonfritt..alltså nästan helt själv, förutom hundarna då.
Dom måste man ju också räkna med, Saga är som ett barn som hela tiden måste sysslesättas.
Hon är som ett plåster efter en, får inte ens vara själv på toa. Om jag tex flyttar mig från fotöljen till soffan så följer hon efter och ska ligga i mitt knä, så jag har suttit och sett tv med Saga ett bra tag. Det har gått en massa Astrid Lindgren filmer på SF-kanalen. Jag älskar hennes filmer, dom är bäst, jag blir så glad av att se på dom..snart ska jag ta och städa så det är fint här hemma när mamma och pappa kommer hem, kanske jag tar och lagar någon god middag också för att fira fars dag... fast jag kan ju alltid hålla tummarna på att dom har med sig nån god mat från Ormberget istället!



// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0